Ostoskori on tyhjä (0,00 €)
  • Ostoskori on tyhjä

Usein kysyttyä

Ohessa linkkejä Orbiksen kotisivuilta löytyviin sisältöihin, joissa on kerrottu tarkemmin tietoja ja taustoja tuotteisiimme liittyen. Alempana sivulla on Worbis-verkkokauppaan liittyviä kysymyksiä ja vastauksia.

Valokuitutuotteet

RF - langaton tiedonsiirto

Parikaapelit

Määräykset ja ohjeet

 

Kysymyksiä Worbiksesta?

Kysymys: Laskulle pitäisi saada näkymään projektinumero. Olisi kiva, jos se olisi myös tilaushistoriassa, jotta voi helposti tilata samat tuotteet kuin kohteessa X.

Vastaus: Worbiksen uudistuksessa heinäkuussa 2015 on ostoskoriin lisättiin kaksi uutta kenttää: Merkki-kenttään voi kirjoittaa projektinumeron ja Viitteenne-kenttään esimerkiksi tilaajan nimen, jotka molemmat näkyvät laskulla. Lisäksi ne ovat mukana Asiakastilin takana Tilaushistoria-näkymässä.

 

Kysymys: Onko saldonäkymä reaaliaikainen ja näkyykö se kaikille tuotteille?

Vastaus: Saldot ovat näkyvissä kaikille tuotteille ja ne päivitetään nykyään kerran viikossa (tilanne 1.10.2016). Lisäksi mikäli eniten liikkuvista tuotteista joku menee nollille, tieto pyritään päivittämään kauppaan samantien. Saldo on pääsääntöisesti Vantaan myymälän saldo ellei toisin ilmoiteta, joten samoja tuotteita saattaa olla nopeasti saatavissa Orbikselta esim. päävarastosta tai Virosta.

Kysymys: Pitääkö teidän noutomyymälään tilata tarvikkeet etukäteen vai voiko asentaja hurauttaa paikalle noukkimaan hyllystä mitä haluaa?

Vastaus: Voi tilata etukäteen ja voi myös tulla noukkimaan hyllystä. Olemme avoinna arkisin kello 7.00-16.00.

 

Kysymys: Kirjauduin Worbiksen sivuille tutkimaan ja vertailemaan paneelihintoja. Onko hinnat nyt meidän sopimushintoja vai yleisiä hintoja?

Vastaus: Mikäli yrityksesi on Orbiksen sopimusasiakas, myös Worbis-verkkokaupassa hinnat ovat sopimushintoja. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme asian tarkistamiseksi.